1.02.2013

Türkiye'de Perakende Kategorileri Büyüyor

2011 ve 2012 eylül ayları baz alınarak yapılan araştırma grafiği.
Türkiye'de Perakende Kategorileri Büyüyor!
comScore tarafından Türkiye'de yapılan bir araştırmaya göre perakende kategorilerinde online alışverişin ne kadar büyüdüğünü görebiliyoruz. 2011 ve 2012 eylül ayları baz alınarak 15 Yaş üstü 19,000,000 kişide yapılan araştırmaya göre internet üzerinden yapılan alışverişlerde önceliğin parfüm ve kozmetik olduğu görünüyor. Ardından %41 ile Bilgisayar Yazılım %38 ile ev dekorasyon ve tüketim malları gelmekte. %23 ile giysi %18 ile spor malzemeleri %10 ile tüketici elektroniği gelirken %10 ile alışveriş mağazalrından yapılan alışveriş takip ediyor. İnternet üzerinden yapılan alışverişlerde herkes tarafından çok rağbet göründüğü düşünülen gıda ürünleri sadece %3 olarak görünüyor. Bu araştırma gösterdi ki; Türk insanı kendi ve ev bakımına daha çok öenm vermekte. Diğer tüm gerekli duyacakları ürünlere aslında o kadar da önemli görmemekte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder